Adres en reisinformatie

Adres

Kustpark Texel

Schumakersweg 3
1796 NM De Koog / Texel
Waddeneilanden
Nederland
+31 (0)222 - 317290

Reisinfo

Algemeen

Parkeren

Huurders van type T4M Comfort, T4A (Comfort), T6A (Comfort), T6AB (Comfort), T6AM (Comfort), T6B (Comfort/Luxe), T6BM, T6C, T8A, Buytengors en Schilpbanck kunnen hun auto bij het vakantieverblijf parkeren. Huurders van type T4 Comfort en Comfort 4 kunnen hun auto in de nabijheid van hun verblijf parkeren, waar tevens bagagewagentjes ter beschikking staan.

Oplaadpunt elektrische auto's

Het park beschikt over een centraal oplaadpunt voor elektrische auto's. Een deel van de vakantieverblijven beschikt over een privé oplaadpunt. Deze verblijven kun je met voorkeur boeken. Om een oplaadpunt te gebruiken dien je in het bezit te zijn van een laadpas. Op het park zijn laadpassen niet verkrijgbaar. 

Openstaande posten

Heb je een openstaande post, dan dien je dit bedrag alsnog direct aan ons over te maken. Indien je het openstaande saldo al aan ons hebt overgemaakt of dit direct gaat doen, dan moet je bij aankomst op het Service point een geldig betalingsbewijs kunnen overleggen (bijv. bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs moet je de openstaande post alsnog ter plaatse betalen.

Servicepakket

Voor je gemak hebben wij een serviceset in je vakantieverblijf gelegd. Hierin tref je praktische (schoonmaak)artikelen aan.

Bezoekers

Familie en vrienden zijn van harte welkom. Overnachtende bezoekers dienen zich vooraf te melden bij het Service point.

Informatie voor Texel

Ticket voor de veerboot

Bespaar tijd op de heenreis en koop je ticket voor de veerboot van Den Helder naar Texel vooraf op https://www.teso.nl/

Parkeren op Texel

Op bijna alle parkeerplaatsen op Texel geldt betaald parkeren. Dat kan eenvoudig met het Texel e-vignet, een digitale parkeerkaart die je online of bij de parkeerautomaat koopt. Lees meer of koop een parkeerkaart op https://texelevignet.nl/

Toegang zwemparadijs

Alle gasten van Kustpark Texel hebben tijdens hun verblijf gratis toegang tot zwemparadijs Calluna. Wanneer je in het bezit bent van een Keycard kun je hiermee tijdens openingsuren je toegangskaarten verkrijgen. Wanneer je niet in het bezit bent van een Keycard kan je je toegangskaarten ophalen bij het Service point. De toegangskaarten zijn geldig tijdens je vakantie en worden slechts éénmaal verstrekt. Kinderen t/m 4 jaar ontvangen geen kaart.

Aankomst

Je accommodatie is vanaf 16:00 beschikbaar. Het type Villa 8 is vanaf 15:00 beschikbaar. Aanreizen kan op maandag tot 18.00 uur en op vrijdag tot 20.00 uur. Kom je aan op een andere dag of buiten de openingstijden van het Service point? Meld dit dan vooraf aan het Service point via telefoonnummer 0031 (0)222 317 290.

Heb je een arrangement geboekt?

Op je aankomstdag ontvang je bij het Service point alle informatie over de inhoud van het arrangement. Als je arrangement al op vrijdag of maandag begint, denk er dan aan om vóór 18.00 uur aan te reizen i.v.m. openingstijden van de horecagelegenheden.

Toegang park/vakantieverblijf

Huurders van type Comfort 4 kunnen automatisch inchecken met de thuisgestuurde Keycard. Je gebruikt de Keycard om je vakantieverblijf te openen. Huurders van type Villa 8 kunnen het vakantieverblijf rechtstreeks bereiken via een inrit tussen Bosrandweg 487 en 489. Je opent het vakantieverblijf met een pincode. Huurders van de overige types kunnen zich melden op het Service point. Op vertoon van je bevestiging ontvang je de sleutel van je verblijf.

De Keycard is strikt persoonlijk en te gebruiken voor:

  • toegang tot het vakantieverblijf
  • toegang zwemparadijs Calluna
  • legitimatie op het park

De Keycard is geen creditcard en is niet overdraagbaar. Bij verlies of diefstal verzoeken wij onmiddellijk het Service point op de hoogte te stellen. Bewaar de Keycard niet in de zon, op het dashboard van je auto of in de nabijheid van luidsprekers, magneten of mobiele telefoons.

Het komt regelmatig voor dat gasten hun Keycard verliezen of in het vakantieverblijf laten liggen. Breng in dat geval zo snel mogelijk het Service point op de hoogte.

Wifi

Je kan de wifi inlogcode vinden op de buitenzijde van het keukenkastje.

Vertrek

Op je vertrekdag dien je het vakantieverblijf vóór 10.00 uur te verlaten. Gasten die verblijven in de types T4 Comfort, T4A (Comfort), T6A (Comfort), T6AB (Comfort), T6AM (Comfort), T6B (Comfort/Luxe), T6BM, T6C, T8A, Buytengors en Schilpbanck dienen de sleutel voor 10.00 uur inleveren bij het Service point. De Keycards hoeven niet ingeleverd te worden.

Nadat je vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst je vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65,- per vakantieverblijf per periode. Als je het vakantieverblijf achterlaat volgens onze voorschriften en je IBAN bekend is, maken wij dit bedrag 7 dagen na vertrek naar je over. Als de huishoudelijke dienst (schoonmaak)werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht.

Mijn Roompot

Al geboekt? Bekijk en wijzig je boeking in mijn Roompot, en boek extra's bij om je verblijf nog fijner te maken!

Bekijk je boeking

Roompot app

Laat de voorpret vast beginnen en zie alle ins en outs van dit park! Download de Roompot App hier.

Omboekgarantie tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. 

Flexibel betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren binnen 14 dagen

Dit geldt voor boekingen waarvan de aankomstdatum over minimaal 30 dagen is, gerekend vanaf de dag waarop je boekt. Annuleren kan heel makkelijk via Mijn Roompot. Boek je een last-minute met aankomst binnen 30 dagen? Of wil je na 14 dagen annuleren? Dan gelden onze normale annuleringstarieven.